Sunday 14 April 2013

Playgirl ? Go away !











my mistake :"(





Hii guys . Korang pelik ke kalo seorang playgirl berubah ? tak kan ? habis tuh Ramai cakap aku playgirl kenapa  ? bukan tuh dulu ke ? korang dah lupa ke yang aku dah berubah ? cukuplaa , aku tahu selama ni lelaki couple dengan aku cuma nak balas dendam . aku tak kesah . tapi ingat , aku tak kan balas . Allah akan balas perbuatan keji kau tuh .  dulu memang aku playgirl , suka kikis duit orang , permainkan hati laki , curang dan sebagai nya . tapi sekarang . aku ade NEW LIFE <3 aku suka life aku yang sekarang walaupun ada jugak yang sakitkan hati aku dan malu kan aku dengan gelaran "Ratu Playgirl" tapi aku tetap sabar dan terima tuh semua sebagai cabaran :) Now Im not Playgirl !  aku cuma wanita yang mencintai seseorang yang aku sayangi dengan ikhlas  :) Please paham . hmm k laa byee nite :*

1 comment: