Sunday 14 April 2013

lovely pelat :*
Hi semua . selamat malam :)  NakUpdate Lagi Pasal Dia :* rindu gilaaaaaaa :3 tadi aku menangis sebab rindu dia . tak tahu kenapa . macam something happen kat dia . bila aku solat , aku doakan dia baik-baik je and tiba-tiba nangis balik . ape maksud ni semua ? adakah aku terlalu sayang dan mencintai dia atau ada orang nak rampas dia dari aku ? setiap kali aku tatap muka dia dalam fon , aku rasa macam aku dah jumpa orang yang betol-betol ikhlas sayang aku walaupun kami baru kenal seminggu ! pelik kan ? mungkin Allah nak bagi aku peluang menyayangi orang aku sayang semula . Semoga Allah bagi aku petunjuk dan aku harap Kami Kekal sampai bila-bila walaupun dia dah ade awek . aku redha . dah ini cara Allah pertemukan kami :)  Mencintai kau lebih dari nyawaku sendiri sayang :* that all yang aku nak cerita :) good nite :*


                                                                                                         : BRITISH GIRL LOVE PELAT :

3 comments: