Saturday 13 April 2013

My Pelat :*

    lovely pelat :*


Hii , im back with new story . hee . someone dah muncul dlm hidup aku n buat aku ceria smua :D mungkin ini semua berkat doa aku kepada Allah yang maha esa :) aku bersyukur dapat bertemu dengan nya . mesti korang tertanya name dia siapa kan ? hee name dia mohamad norsharizal mohamad sharif or Si pelat. hee  .tahu tak dia ni suka sangat buat aku gelak mcm orang gila ! :D walauapepun dia dah ade awek . so ade lah batas-II nya kan . paham-II je lahh . kalau aku ade jodoh dengan dia , aku akan jaga dia dngan baik walaupun dia bukan milik aku sepenuh nya .  Aku CINTA dia sampai Bila-bila ! sweet tak ? hahaha . aduhh , patutnya banyak lagi nak cite tp dia dah suruh solat laa . nanti aku cerita lagi okey :*  byeee <3 

No comments:

Post a Comment