Friday 3 May 2013

Ditipu ?

 I just want be with you :'(


Hi semua , penat nye baru balik sekolah hari ni . macam-macam jadi :') tapi kan daya , sabar je lah . hari ni iira nak cerita pasal Ejal . Mungkin irra kene tipu lagi kudd . Dia cakap dia dengan Mimie tuh dah putus tapi Mimie tuh cakap belum . ape ni semua ? Ya Allah , aku dah tak kuat nak harungi ni semua . Setiap hari aku terpaksa senyum dah berlakon mcm aku gembira . Padahal tak , aku sedih dan kecewa sebab dia masih berhubungan dengan mimie tuh . Adakah ni semua salah aku ? Atau Memang patut aku pergi dari hidup dia sekarang ? aku keliru . Dia pilih aku atau Dia ! perlu ke menyakiti hati aku nii ? aku dah fadeup kena tipu ! Mungkin aku tak 'seperfect' mimie tuh tapi aku boleh jadi yang terbaik tok kau !!!! arrghh ! aku rase macam nak pergi dari LIFE kau ! tapi aku tak boleh  sebab AKU SAYANGKAN KAU ! Adakah aku Gila ? Mungkin , semuanya sebab kau . Ya Allah bagi lah aku kekuatan untuk harungi ni semua dengan tenang. irra harap korang jangan jadi macam irra . Papepun terima kasih sebab luangkan masa untuk baca . sampai sini je . asalamualaikum :')

3 comments:

  1. i love you so much....... :'| im sorry...it's my fault...okay....please.....i just want last chance to prove...janji biyy kan byk utk bby...so sorry...Allah je yang tahu mcm mane kesalnye biyy...please....please......please !!...... haaaaaa :'(

    ReplyDelete
  2. hmmm :'( now you do it again !

    ReplyDelete