Wednesday 15 May 2013

15-5 Tarikh Yang Memeritkan

Asalamualaikum wahai kaum adam dan hawa .Memang susah kan untuk lupa kan orang yang kita sayangi tapi dia dah pergi untuk selama-lamanya :'(  Tarikh Ni 15-5-2012 <--- tarikh yang paling perit bagi aku sebab orang yang aku sayang meninggal dunia . Cuma Allah je tahu betapa aku sedih hari ni . aku cuba untuk tak sedih memikirkan dia tapi aku tak boleh . aku tahu kalo aku sedih , mungkin dia kat sana akan terseksa tapi tak tahu lah kenapa aku macam nii ! Ex aku tuh baik and penyayang walaupun dia tinggal kan aku tapi dia dah minta maaf kat aku sebab tinggalkn aku . mungkin dulu aku berdendam dengan dia sebab dia tinggalkan aku tapi aku redha . dia meninggal pun semua salah aku ! semuanya ! kalau aku tak suruh dia datang sekolah aku , mungkin sampai sekarang dia masih ade ! ini semua salah aku . aku tak akan pernah lupa perbuatan aku nii ! I'm Killer ! i hate mysef !

No comments:

Post a Comment